woensdag 5 november 2014

Appeltaart rap klaar

De titel doet wat het belooft, dit appeltaartje maak je niet alleen klaar in een mum van tijd, het is altijd een succes bij mijn gasten. Een luie wijventaart die hoge ogen scoort, het summum van perfectie toch?

Ingrediënten:
kant en klaar bladerdeeg
eitje
tasje melk
tasje bloem
tasje suiker
3 appels
zakje vanillesuiker

Het is zo simpel, dat ik het uit mijn hoofd kan en er komt geen mixer aan te pas. Geloof me, dit is een blijvertje.

Spreid de bladerdeeg in een ronde bakvorm
Snijd appels in kleine stukjes en verdeel over de bodem
Meng bloem met suiker
Gooi over de appeltjes
Kluts eitje met melk en vanillesuiker
Giet over het mengsel
30 minuutjes in de oven




Taarten hebben bij ons geen lang leven, vandaar dat ik stomweg een foto van het einderesultaat vergat te nemen. Daarom hieronder de foto van het receptje:

Snelle taart met rabarber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten