dinsdag 18 november 2014

Herfsttafel

In een oudere blog post, bracht ik een serenade aan het belang van tafel dekken. Als vurige pinster, wil ik jullie ook het resultaat van mijn naarstig gepin laten zien.
Nog net op de valreep een foto van mijn herfst tafel. Loper van herfstblaadjes, meer specifiek esdoorn blad uit eigen voortuin met lichtelijk sarcastische dank aan Stad Brugge voor zijn genereuze bomen. Verder berkenstammetjes als theelicht onderzetjes. Niet wauw of fenomenaal, toch een beetje in thema en mijn gasten maakte het blij.


 
en zo zag hij eruit op Pinterest. Enkel omwille van de professionele fotografie veel mooier dan de mijne tiens...
 
Small vases of inexpensive seasonal flowers are lined up with foraged leaves to create a "runner."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten